
Vzdělávací bloky
Celá akademie je rozdělena na čtyři vzdělávací bloky, které reflektují výsledky dotazníků a monitoringu potřeb destinačních managerů.
Součástí každého bloku je prezentace příkladů dobré praxe ,interaktivní workshopy, diskuze, networking. Jednotlivé bloky mají z 50 % charakter facilitovaného sdílení zkušeností mezi jednotlivými účastníky a z 50 % obsahují vstupy profesionálů z oboru cestovního ruchu, marketingu, strategického plánování. Akademie využívá neformálně vzdělávacích technik a metod.
1
Dvoudenní setkání v Pardubicích
Ekocentrum Paleta
čtvrtek 9:00 - 16:30
pátek 9:00 - 15:00
Strategické plánování, financování destinací, produkty cestovního ruchu
-
JAK NA STRATEGII ROZVOJE
-
FINANCOVÁNÍ
-
JAK NA PRODUKTY
-
VZNIK PRODUKTU ZE SPODA
-
MODEROVANÁ DISKUSE A PŘÍKLADY DOBRÉ PRAXE Z ČR A ZAHRANIČÍ
-
WORKSHOP - VYTVÁŘÍME VLASTNÍ PRODUKT
-
PŘÍKLADY DOBRÉ PRAXE V PARDUBICÍCH
-
UDRŽITELNOST CESTOVNÍHO RUCHU
2
Online jednodenní kurz
21. ledna 2026
Online marketing a copy pro cestovní ruch v kombinaci s AI
-
JAK NA TEXTY V CESTOVNÍM RUCHU S AI
-
TEXTY NA WEB S AI
-
TEXTY NA SOCIÁLNÍ SÍTĚ
-
MĚŘENÍ V ONLINE MARKETINGU
-
TRENDY V DESTINAČNÍM MARKETINGU A AI
-
JAK NA MARKETINGOVÝ PLÁN
Online jednodenní kurz
20. únor 2026
Testování, validace, spolupráce s partnery, udržitelný cestovní ruch
-
TESTOVÁNÍ PRODUKTŮ A AKTIVIT
-
ZÍSKÁVÁNÍ ZPĚTNÉ VAZBY
-
HCD
-
SPOLUPRÁCE S PARTNERY
-
SPOLUPRÁCE S KOMUNITAMI
-
SPOLUPRÁCE S IC
3
PLUS NAVÍC 1X ONLINE LINKED IN V CESTOVNÍM RUCHU
20. březen 2026