top of page

Modul I: Jak pořádně poznat svoji destinaci: MANAGEMENT DAT a STRATEGIE

Místo konání: Brno Clubco

Termíny: 3. a 4. 11. 2022 

9:00 – 9:45

Zahájení, představení účastníků

 

9:45 – 12:00

Eva Kneblová: JAK ZÍSKAT DATA PRO ROZVOJ DESTINACE

  • PROČ A KDY SBÍRÁTE? →  mapování: Proč ne/používají dotazníky? 

  • JAK SBÍRAT? (rozdíly s pomocí, DIY) → Kdy má smysl udělat kvantitativní a kdy kvalitativní výzkum? Další metody: např. focus group, deníkové zápisky

  • Jaké jsou rozdíly, když se sbírají data online nebo osobním dotazováním na místě?

  • Jaké online nástroje použít při realizaci internetového dotazníkového šetření? Co zvážit při jejich výběru, na co si dát pozor?

  • Jak strukturovat dotazník, jak pokládat otázky a formulovat odpovědi? Ukážeme vám nejčastější chyby, které zadavatelé v dotaznících dělají

  • Jak správně napsat otázky → jedenáctero metod sběru dat - jak poskládat otázky?

  • Jak sbírat informace na informačních centrech nebo na recepcích?

 

12:00 – 13:00 oběd

13:00 – 14:00

Pavel Pichler: 100 METOD 

  • Jak dané metody využít například při sběru dat v rámci setkávání 3 K PLATFORMY?

  • Jaké chyby nedělat při brainstormingu, jaké metody na testování produktů?

 

14:00 – 14:45

Soňa Machová: I. TOURDATA 

  • Tourdata: aby to bylo nové a hlavně praktické!

  • Interpretace: jak pomocí argumentace obhájit svoji práci? Jak získat zdroje?

14:45 – 15:30

Ondřej Špaček: KOUZLA DOPADOVÉ ANALÝZY
(příklad dobré praxe: Vltavská filharmonie, Baťův kanál, Jeseníky: výkon destinace)

  • Proč je užitečné znát dopady / přínosy projektu, aktivity, záměru...?

  • Lze navýšit potenciální vstupní zdroje díky znalosti účinku z realizace záměru?

  • Jak vyladit budoucí kroky při rozvoji Vašich projektů, Vaší činnosti?

 

15:30 – 16:00 coffee break

 

16:00 – 17:00 

Soňa Machová: II. AKTUÁLNÍ TRENDY V CESTOVNÍM RUCHU

  • Aktuální trendy v cestovním ruchu: změny DCR, studie IPSOS (Sentiment Tracker) a HOLIDAY BAROMETR

  • Současná práce s daty v oblasti turismu – jaká data máme k dispozici ze strany CzT

  • Diskuze nad tím, jaké trendy/změny v chování zaregistrovali pracovníci DMO ve své práci?

 

17:00 – 18:00  

Interaktivní tematické HUBY


 

PÁTEK

9:00 – 12:00 

Ondřej Špaček: JAK NA STRATEGII ROZVOJE FINANCOVÁNÍ DESTINACE

  • Kde získat zdroje na svoji činnost?

  • Jaké hlavní a podpůrné finanční zdroje lze skutečně využít? Jak namíchat mix potenciálních zdrojů?

  • Jak pracovat se svou členskou základnou, jaké programy participace lze členům nabídnout?

  • Lze pracovat s poplatky z ubytování?

  • Jaké komplexní nástroje můžeme využít na zajištění zdrojů?

Jakub Rus: TURISTICKÁ KARTA jako nástroj práce s poplatky

12:00 – 13:00 oběd

13:00 – 15:00

JAK NA STRATEGII ROZVOJE FINANCOVÁNÍ DESTINACE: ZDROJE NA ČINNOST

  • interaktivní workshopová část

15:00 ukončení programu, společný coffee break

bottom of page