top of page

PRODUKTY CESTOVNÍHO RUCHU A SPOLUPRÁCE V ÚZEMÍ

ČTVRTEK: orientace na PRODUKTY CESTOVNÍHO RUCHU: teoreticky i prakticky

 

9:00 – 9:30 

Zahájení, představení speakerů

 

9:30 – 12:00

Jaromír Polášek: JAK NA PRODUKTY

 

  • Terminologie: co je a není produkt cestovního ruchu?

  • Existují produkty cestovního ruchu v ČR vůbec?

  • Jak mám správně produkt nastavit?

  • Kolik partnerů má produkt mít a jak je zapojit (memorandum atp.)?

  • Jak zjistím, že je můj produkt úspěšný?

  • Jak mám s produktem pracovat a rozvíjet ho?

  • Kolik mě bude stát vývoj nového produktu a jeho udržení v dalších letech?

  • Kdo má tvořit produkty a starat se o produktové portfolio (pozice produktovým manažerů?)

  • Chyby při tvorbě produktů – jak se poučit z neúspěchu

  • Brand, branding? 

 

12:00 – 13:00 oběd

 

13:00 – 15:30

Příklady dobré praxe z ČR a zahraničí

 

13:00 - 14:15

  • Tomáš Polanský: STEZKA VLTAVY + financování produktů (téma produktového manažera - jak nastavit?)

    • tipy a know-how jak se v jižních Čechách přistupuje k produktům

    • financování a jak získat finance na udržení pozice produktového manažera

    • propojení destinačního managementu a produktu - pozice DMO

14:15 - 15:00

  • Příklady od účastníků PIVNÍ STEZKY ČR (ve spolupráci s účastníky: Krkonoše, Lužické hory, ČB) x zahraničí P. Pichler - příklad dobré praxe Nový Zéland

 

15:00 - 16:00

  • Michal Kura (Slovinsko Travel)+ diskuze, byznys pohled, produkty vytváření produktů, které jsou prodejeschopné v ČR

 

16:00 - 16:15 přestávka

 

16:15 - 17:30

Sdílení příkladů dobré praxe ostatních účastníků + diskuze

  • Diskuse a sdílení účastníků akademie na téma: tvorba produktů

  • Téma: Vznik produktů ze spoda – spolupráce lokální-oblastní-krajské úrovně 


 

PÁTEK: orientace na spolupráci, tvorbu PCR, financování a udržitelnost

 

9:00 - 10:00

Jan Haruda: UDRŽITELNÉ PRODUKTY CESTOVNÍHO RUCHU 

 

10:00 - 12:00

J. Polášek: WORKSHOP → vytváříme vlastní produkt tak, jak se má I. 

  • Zadání, práce ve skupinách + individuální práce na portfoliu (2-3 produkty/DMO)

  • Výsledkem je základní kostra produktu jako podklad pro další práci v destinaci

  • Tematicke support huby s lektory: možnost individuální konzultace, možnost spolupráce na společných tématech

 

12:00 - 13:00 oběd

 

13:00 - 14:30

J. Polášek: WORKSHOP → vytváříme vlastní produkt tak, jak se má II. část 

  • Prezentace skupinové/individuální práce účastníků, zpětná vazba, diskuze

 

14:30 - 15:00

Závěrečná evaluace 

bottom of page